Un mic impuls

Standard

Bun găsit în 2014,dragii mei ! 

Ştiu…târziu,târziu.  Acum am simţit o mare nevoie de a intra pe blog şi de a scrie ceva. Nu capitole pentru poveşti, ci simple gânduri . Un mic impuls căruia am decis să-i dau frâu liber. 

Zilele astea am fost tare răvăşită. Toţi mai avem probleme, momente în care simţim că nimeni nu ne înţelege, şi nu mai ştim ce să facem. Doare atunci când cineva drag te răneşte prin ceea ce face,doare să ştii că tu, la rândul tău, ai făcut o greşeală şi nu mai poţi da timpul înapoi, deoarece dacă s-ar putea, cu siguranţă ai schimba multe…. suferi, plângi, regreţi, te doare, dar s-a întâmplat. Acum, capu’ sus ! E un moment urât, dar va trece…toate trec. Indiferent de circumstanţe, cred că toată lumea cunoaşte sentimentul. 

Cu puţină voinţă,poţi trece peste orice ! Şi e atât de frumos să priveşti în urmă şi să simţi cum buzele tale se arcuiesc într-un mic zâmbet, iar în gând îţi spui : „Uff…a trecut. Măcar am învăţat ceva din asta. A fost o lecţie de viaţă” Şi da,chiar a fost. Şi încerci să nu mai repeţi aceleaşi greşeli, şi stai şi te gândeşti ce a fost bine şi ce a fost rău…şi chiar poţi face diferenţa. Se numeşte maturizare

life goes on

Noapte bună, dragii mei !

Pupici , Bianca ^_^

Lasă un răspuns

