Bine v-am regasit!

Standard

Bine v-am regasit,dupa o perioada indelungata….:) sper ca ati avut parte de un Paste plin de bucurii,liniste, si momente frumoase. Si eu m-am bucurat de sarbatori si de vacanta pe care am avut-o,si ma voi bucura si de cea pe care o vom avea din 1 mai pana in 4,cu toate ca azi a trebuit sa recuperam o zi de vineri… 

Am fost oarecum ocupata in vacanta pentru ca i-am ajutat pe ai mei cu pregatirile pentru sarbatori,si nu am apucat sa postez in doua zile importante pentru mine: 5 aprilie,cand am implinit 17 ani (am petrecut ziua la o cabana din apropiere,cu prietenul si prietenii),si 17 aprilie….ei bine:   Happy_2_Year_Anniversary_by_pettyartist     

Da, Cutiutacusperante a implinit 2 ani,iar eu nu am dovedit ca sunt o „mamica” buna. Am „abandonat-o” pentru mult timp,si acum ce as mai putea spune? Mi-e dor sa am iar activitatea de mai demult,sa am multi vizitatori,dar nu am mai oferit nimic nou,si am pierdut pe mana mea. E 1 noaptea si nu e momentul pentru un monolog de genul asta,asa ca va las cu o melodie care imi place extrem de mult :

https://www.youtube.com/watch?v=oWYp1xRPH5g  

Noapte buna,dragilor ! 

Pupici , Bianca ! ^_^

6 răspunsuri »

  1. Tu pe 17 eu pe 23 nici nu am simtit cand au trecut 2 ani de blogarit. Si eu am fost lipsa mult timp dar cu timpul imi revin. Daca nu am timp pentru povesti am posturi simple, mie una imi e dor de prezenta ta in blogosfera si sper sa te vad pe aici mai des:* fi o mamica cuminte de acum. :*

Lasă un răspuns

