O mini-vacanta

Standard

Buna tututor! In primul rand,va doresc o mini-vacanta frumoasa celor care sunteti elevi(eleve),ca si mine. Aveam nevoie de inca doua zile libere,parca a fost prea frumos de Paste si nu m-am saturat :D.

Astazi am avut o zi draguta,exceptand dimineata: teza la chimie …. care a trecut destul de greu,dar apoi am mai stat doua ore la scoala,iar mai tarziu am fost sa o vad pe surioara mea mai mica (5 ani) la o activitate frumoasa,a fost cerc pedagogic,iar copilasii au facut un spectacol foarte dragut : 

10308157_613967008688434_6245566042419228698_n

Surioara mea e cea din fata,mai inalta(culmea,e mai mica cu un an ca majoritatea colegilor ei ).

E asa placut sa vezi cat de veseli sunt copiii la varsta asta,si cat de frumos se joaca si se bucura de orice lucru,fie el cat de marunt… 

Dupa ce s-a incheiat activitatea,am petrecut vreo ora in parc,am supravegheat-o pe Andreea :)) ,iar seara am fost cu niste prieteni sa aranjam sala pentru majoratul de sambata al prietenei mele cele mai bune,Oana (v-am povestit despre ea). Abia astept ziua de sambata si sper din suflet sa iasa totul asa cum isi doreste si sa fie totul bine. 

Acum e 2 noaptea si eu nu pot dormi,am ceva de facut,ceva ce nu am mai facut pana acum,de asta dureaza asa mult,dar va voi arata in curand despre ce este vorba 🙂 . 

Va doresc un 1 mai frumos,indiferent unde il petreceti! Eu voi face gratare cu gasca,dar din pacate nu prea ne ajuta vremea… vedem dimineata ce va fi. 

Noapte buna! 

Pupici , Bianca ^_^ 

Lasă un răspuns

