Amintiri in imagini

Standard

V-am promis zilele trecute ca o sa va arat la ce am lucrat intr-o noapte,e vorba despre un videoclip pe care l-am facut pentru prietena mea cea mai buna,care a implinit in 2 mai 18 ani,si am vrut sa-i fac o supriza,stiind ca ii plac lucrurile de genul acesta.

A fost prima oara cand am lucrat cu Windows Movie Maker,la inceput nici nu stiam ca il am in calculator,credeam ca trebuie sa il descarc :)) dar mi-a iesit…eu asa zic 🙂 . Daca vreti sa il vedeti :

https://www.youtube.com/watch?v=lyK15b4QEtQ

Oficial,m-am saturat de scoala! In fiecare saptamana,ba test la mate,ba test la fizica,maine teza la biologie…si am „norocul” ca la profilul meu sa trebuiasca sa dau 4 teze.

Aici e surioara mea mai mica :

10256194_649498848453240_1349738812173031441_n

Va doresc o noapte linistita!

Pupici , Bianca ^_^

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

